luni, noiembrie 28

E Totul Randuit sa se intample!!

Ieri-27 noiembrie- am comemorat un Suflet drag si Nepretuit-MARIA-MAMA MEA DRAGA -12 ani de cand imi vegheaza fiecare pas de Sus!!!
http://elenacarmen.blogspot.com/2008/11/mai-vino-mamamacar-odataflacara-in-vis.html


ANII TREC ,SI TU -MAMA DRAGA -IN SUFLET RAMAI-
Ai plecat fara sa-mi spui Adio!te-am pierdut cand te iubeam mai mult NU-NTELEGI -AS FI VRUT SA NU PLECI!!Cand ma uit la Stele ,vorbesc cu ele,si-apoi te simt atat de aproape,In fiecare noapte te vreau pe tine mama si mi-este DOR SA TE AM LANGA MINE!!Anii trec incet,te chem si tot eu te alung din gandul meu ,SUFLETUL MI-E ATAT DE GOL,TU MI-AI LASAT AMINTIRI CARE DOR!
Dumnezeu sa te  ierte !

Intr-un Noiembrie  am inreg .aceasta Nestemata -acest DAR -poezie-la care tin mult-


CARMENS-


E TOTUL RANDUIT SA SE INTAMPLE-
VERSURI GEORGE TARNEA-17.11.07

Asculta mai multe audio diverse


E Speciala si azi,era atunci - in 2007- pentru cativa prieteni ,care sunt si azi langa mine si-i iubesc muult,cel mai mult-----
am scris azi pe facebook---
Ei sunt mereu minunati si aceiasi---
Tony Tomas(Tony Poptamas  pe atunci) si Radio Europa FM-intreaga echipa!
asa aratam atunci-2007

@intr-un Noiembrie 2008 -am terminat,impreuna cu sotul meu George-- si restaurarea Bisericii Sf.Arhangheli Mihail Si Gavriil- !

un clipminunat cu Biserica si intalnirea cu Maria-Mea-

poze pe facebook-





si tot atunci -intr-un binecuvantat NOIEMBRIE- 2008----a venit si MARIA,ingerasul acesta mic din viata mea!-

Maria-Sofia!!

Minunile sunt langa noi!

Norocul cel mai mare in viata e sa ai parte de un suflet frumos...Sa fii caldura,lumina si izvor de armonie pentru cei din jurul tau....Al doilea mare noroc este sa traiesti macar in apropierea unor astfel de oameni..

IUBESC ..IUBESC LUCRURILE SIMPLE!!SI SUNT FERICITA!!