miercuri, iulie 14

Cum sa pot trai fara Dragostea ta,MADALINA MANOLE?RIP!



             MADA,Ai fost FATA CU PARUL DE FOC,Ai fost FATA DRAGA ,Pentru noi toti care te-am apreciat si iubit!Dar cand ai istovit ,ai devenit ,,Fata curajoasa'' si-ntr-o clipa ai jertfit O VIATA DE IUBIRE,ca astfel sa ne lasi ca
                          TESTAMENT UN PROTEST IMPOTRIVA UITARII!


asa am perceput-o noi pe cea care a fost MADALINA MANOLE-
UN OM EXTRAORDINAR,UN PRIETEN DRAG ,PE CARE-L-AM SUSTINUT CU TOATA INIMA ,UN ARTIST TOTAL!!!









Ascultandu-i toate cantecele si versurile scrise de ea,nu reiese decat o tristete adanca ,o neimplinire a sufletului !atata tragism in vocea ei interpretand SUFLET GOL sau TU N-AI AVUT CURAJ sau VREAU SA TE UIT...sau SI VEI PLECA...sau orice piesa a ei !!


Sunt din inima ei,exact asa cum Era ,trimitea spre noi exact starea sufletului ei-nu s-a simtit iubita, pretuita asa cum vroia,cum merita, atunci cand avea nevoie de asta,asta doare enorm,asta a fost MADA!!!

N-a fost inteleasa asa cum merita,a avut o frustrare pe suflet inimaginabil de grea care a doborat-o la pamant!!!!





UN ULTIM ZAMBET DE FERICIRE,e si ultima emisiune la care am stat 4 ore cu sufletul langa ea,cu lacrimi in ochi de bucurie ca Exista in viata mea si am avut ocazia sa vorbim la telefon,sa ne sustinem reciproc!!!


http://www.romania-actualitati.ro/patru_ore_cu_madalina_manole_la_psihologul_muzical-11653

TE VOM IUBI MEREU FATA DRAGA




RIP!

,,Daca tristetea e prea grea, Fa-o usoara prin cuvinte!...Daca e lacrima amara,Indulceste-o cu un sarut! ...Daca viata e prea cruda, Ofera-i fructul copt dintr-o iubire! ...Daca o soapta iti pare muta, Da-i glas dintr-o credinta! ...Daca se naste un zambet trist, Hraneste-l cu bucuria vietii! ...Daca o iubire e pe moarte..., Reda-i caldura unui suflet curat! ...Daca simti ca te prabusesti, Priveste rasaritul si zambeste! ...Daca vrei cu adevarat, Te poti ridica peste toate!...''