joi, martie 18

TRAIESC,SPER SI IUBESC!CRED IN MINUNI!



,,BUCURA=TE CA CERUL E SENIN,CA DE PRIETENI SUFLETUL TI-E PLIN,INDRAGESTE PE ORICINE SI PRINDE MANA-NTINSA CATRE TINE!!!
AZI ...MULTUMESC !TIE DOAMNE ITI MULTUMESC...!!!!!
Te-am gasit in viata de atatea ori ,in ochii mamei si de sarbatori,si -a fost sa am un rost!
Te-am gasit in rugaciune asa cum esti,deschisei portile imaparatesti ,mai aflat sa-mi dai semn de Rai!""

SERBAREA DE 8 MARTIE 2010-
Printesa mea STEFANIA-EMANUELA -clasa a 2a-
Darul ei pt. mine-DRAGOSTEA!




,,...De-am castigat sau am pierdut ,TU M-AI AJUTAT SA O IAU DE LA -NCEPUT,CREDINTA MEA SI LUMEA MEA ,TOATE SUNT ZIDITE NUMAI DIN CUVANTUL TAU ,AL TAU!
Am castigat se pare ca orice om pe-al vietii drum ,tie Doamne -ti cer iertare acum..si-ti multumesc,Doamne iti multumesc!..''
Eu respect a ta zidire cu Credinta si iubire pentru cei ce-mi sunt aproape tie Doamne indraznesc sa-ti cer un semn din cer!""...
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu