joi, martie 4

Darul Copiilor!


Copilasii mei si-au inceput de azi pregatirile pentru Ziua Mamei ,dimineata am primit cea mai frumoasa dedicatie d e la ei ,spusa in cor de 4 voci-ALEX SI fetitele STEFY ,GEORGIA SI MICUTA PRINTESA MARIA care-le zambea!
E ziua mamei mele / Iti dau inima mea / Ce cuprinde-n ea / Toata dragostea. / Suava ca un ghiocel. / Obrajii de lalea / Parfumul ei de trandafir / Asa e mama mea. / Te iubesc maicuta mea / Pentru tot ce-mi daruiesti / Te iubesc maicuta mea / Asa cum esti. / As vrea sa-i dau o floare / Sa semene cu ea / Dar nici-o floare-n lume / Nu e ca mama mea...!

nimic mai frumos si mai emotionant!
Asa le cant eu,din inima.. ..dragostea mea mare pt ei...!!!
DARUL COPIILOR


Asculta mai multe audio Muzica


Asculta mai multe audio Muzica

SI ASA CANTAM TOTI 4-ce emotii aveau ,era si prima inreg,nu stiau cantecele prea bine dar am iesit l a liman...anul asta va fi mai usor
Asculta mai multe audio Evenimente

o zi frumoasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu