joi, decembrie 10

THIS IS MY LIFE!




Nu poti opri din zborul ei,o Ciocarlie care canta Bucuria,
Izvorul nu-l opresti nicicum ,prin stanca isi croieste drum,Rodind campia,
Se risipesc neguri si fum,conturul lor paleste acum,indepartat,indepartat,
Priveste-ma,aceeasi sunt si totusi nu mai sunt la fel ,EU M-AM SCHIMBAT!
Zilele astea am avut MINUNEA de a-mi Rascoli Inima amintindu-mi pasaje din trecutul meu ,clipe sau momente unice,legate de viata mea care au ramas acolo,uitate,intr-un sertaras al mintii,dar care cu siguranta mi-au marcat destinul! daca azi sunt sanatoasa ,fericita,si mandra de ce am realizat,uitandu-ma in urma ,Acum,dupa tot ce am realizat in viata ,imi dau seama ca e acolo un Semn si ca Nimic nu e intamplator in aceasta lume!
..TOATE AU AVUT UN ASA CURS IN VIATA MEA PT.CA DUMNEZEU EXISTA SI NE IUBESTE ATAT DE MULT!
Povestea Vietii mele incepe cu un MIRACOL!
Un miracol e chiar VIATA NOASTRA! Sunt o femeie implinita ,imi spun cu mandrie anii-40 ,pe care-i port cu demnitate si credinta !Dar, cu siguranta....daca AZI EXIST,IUBESC ,TRAIESC frumos pt.cei dragi ,din jurul meu. .. e doar pt ca Exista DUMNEZEU!
Fiecare noua Zi cand ma trezesc Zambind...pt.mine e un MIRACOL,Viata mea a inceput cu un Miracol!

....si abia acum am realizat ,povestind in premiera cazul meu,ca sunt una din supravietuitoarele dezastruasei Inundatii din mai 1970!
Aveam atunci doar cateva luni ,cand parintilor mei li s-a inundat casa,de chirpici, si tot ce aveau-au pierdut Tot!
Erau 2 tineri casatoriti,doar de 5 ani, cu 3 copii deja-fratii mei mai mari si Eu!Am reusit s a ne salvam,cea care a suferit cel mai mult am fost Eu!Nimeni nu-mi mai dadea nici o sansa,dar o vecina ,traieste inca,a luptat cu mine,cu parintii mei,sa raman in viata,desi ai mei nu mai sperau!Dumnezeu le-a dat o Sansa parintilor ,i-a ajutat sa treaca peste ,au fost invingatori cu destinul crud, au facut o a2 casa ,din caramida ,cu 2 m fundatie ,sa nu mai treaca prin ce-au trecut,A venit pe lume si cel de-al 3 lea frate al meu Si asa am crescut acolo,la periferia Bacaului,toti 4 frati,fericiti,intr-o casa frumoasa ,unde am invatat sa pretuiesc viata si tot ce e frumos!!Am avut sansa sa traiesc ,mai mult,am avut sansa sa fiu un Copil Sanatos si fericit,o adolescenta pasionata si indragostita de frumos!Din 1990 sotie iubita si respectata !
Ceva lipsea totusi....eram neimplinita..!Viata mai avea multe de Spus pt mine!
MINUNILE ADEVARATE au venit in Viata mea,incepand cu anul 1999 -CEI 4 COPIII -din 2 in 2 ani--pe care i-am nascut -fara probleme,desi cu IncompatibilitateRH-negativ-!
Am avut 4 sarcini f usoare,iar nasterile-au avut acelasi curs- chemat Salvarea... contractiile,travaliul de max.30 min,iar expulzarea ,la fiecare in parte ,n-a durat mai mult de 5min-o Minune, o bucurie ,sa treci peste durerile nasterii, ca si cum n-ar fi,si fara doctor,doar asistenta si moasa,la toti 4!
Copiii mei sunt sanatosi,copii fericiti ,care nu stiu ce sunt medicamentele!Iar Eu Pretuiesc Viata si stiu ... daca Azi EXIST,acolo Sus Cineva ma iubeste!
Am simtit tot timpul o mana ocrotitoare asupra mea si am avut tot ce mi am dorit de la viata!
Mi-am dorit cel mai iubitor si fidel sot-de 19 ani il am,mi-am dorit enorm copiii-ii Am -miracolele mele 4 ,Copilasii mei dragi ,frumosi si sanatosi! Acum ,ascultandu-l pe invitatul deonoare ,la PSIHOLOGUL MUZICAL,d-nul OCTAVIAN BELLU,...mi-am amintit de un alt capitol uitat din viata mea!Anii 1976-1980,au fost anii mei Frumosi,din SC.Gen.nr.4,eram 4 clase doar de fete ,gimnaste,am facut din clsa 1-clasa a 4a gimnastica,in paralel cu scoala!Eram indragostita de Nadia ,de gimnastica si am pus mult suflet in tot ce-am facut,n-am avut sansa sa Ajung s a fac performanta dar ,cu siguranta ,mi-au ajutat mult in viata ,acele ore de program si munca ,iar daca azi am un corp sanatos si zvelt si tanar dtp de vedere ,e si asta in motiv in plus!
Sunt sanatoasa , fericita,iubita si implinita sufleteste!
Nimic nu -ti poti dori mai mult,NIMIC nu e mai important pt mine!si il am acolo Sus pe Dumnezeu!Cu siguranta mi-e cel mai bun prieten!
Pretul pe care -l platesc e doar Iubirea Adevarata pe care o impartasesc celui de SUS si celor din jurul meu ,care ma iubesc si ma fac Zi de zi Fericita !