joi, decembrie 17

Doar odata e Craciunul...!


,,Mi-am dorit bogatie sperand ca voi fi fericita; Mi s-a dat saracia pentru a deveni inteleapta. Mi-am dorit lucruri care sa-mi umple viata; Mi s-a dat Viata sa ma pot bucura de lucruri. N-am primit nimic din ce mi-am dorit; In... schimb,toate sperantele mi s-au implinit.”
DOAR ODATA E CRACIUNUL-STEFAN BANICA JR.

bravo draga prietene Stefan Banica ,felicitari pt. piesa,e aici Povestea Mea!


Stefan Banica Jr Doar odata e Craciunul
Vezi mai multe video din Muzica
Mi-era dor sa mai stau langa Brad si sa le spun ....pt.a Mia oara celor dragi mie ca-i iubesc!!!
ascult acum muzica ,colinde, Copilasii mei si-au impodobit de vineri bradul,au vrut sa intre in vacanta ca in lumea povestilor,asa adorm seara,la lumina bradului ,ascultand superbele colinde romanesti . e vacanta ,suntem impreuna toti si simt cu atat mai mult implinirea;
ma simt ca Alba ca zapada si piticii...nu stiu caruia din copii sa-i raspund mai repede la cerinte,ii iubesc enorm ,pe toti la fel si sunt tare fericiti cu mine!




Micuta mea printesa MARIA-SOFIA are azi 5 luni- 8 kg si 68 cm,am fost la control pana acum, chiar de ziua ei a primit cele mai multe laude de la d-na Doctor si asistenta!

Am fost apoi prin zapada ,cu toata Gasca mea de copilasi , s-au bucurat din plin de ...miracolul ZAPEZII....

o zi senzationala la noi,ninge ca-n povesti !





SARBATORI FERICITE TUTUROR!

...poti sa ierti ,sa iubesti,poti sa ai tot ce visezi..doar odata e Craciunul!!!