miercuri, iulie 22

BUN VENIT,RAZA DE SOARE,MARIA-SOFIA!



despre mine,ce e mai nou si important....

vineri..am nascut o fetita adorabila,

MARIA-SOFIA-poarta numele mamelor noastre care ,din pacate nu mai sunt de 10 ani langa noi!

aici o dedicatie pt ea-DARUL COPIILOR,eu cant


DARUL COPIILOR-pt copilasii mei-ELENACARMEN-15.06.07
Asculta mai multe audio Muzica

DARUL COPIILOR e un DAR,pe care-l cant cu toata dragostea pt .copilasii mei,deci si pt .MARIA-SOFIA, SI PT.PRIMUL 10 DIN VIATA EI!!!

iar dupa un weekend la materna bc,unde a fost f bine,fetita in camera cu mine,conditii si oameni grozavi,....

de luni suntem acasa,ne simtim f. bine amandoua,eu deja pot spune ca m-am refacut aproape complet,...
.iar cat priveste ziua de vineri,.17.07...a fost cea mai iextraordinara zi din acest an
la22,20,am chemat Salvarea,...la 22,50 am nascut,... in 5 minute a fost expulzarea facuta,iar travaliul,..30min,..o norocoasa si eu
dar MARIA-SOFIA chiar o fericita,...e o scumpa,o frumoasa cu gropite in obrajori,...o adoram cu totii,iar copilasii numai in jurul ei sunt,,
,acum,deocamdata ne obisnuim una cu cealata,........ mai ocupata ca niciodata cu alaptatul si restul dar ....sunt cele mai frumoase clipe!!



o zi frumoasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu