duminică, martie 8

ASTAZI E ZIUA TA-LA MULTI ANI,TUTUROR FEMEILOR!



ASTAZI E ZIUA TA,ZI FRUMOASA CA TINE,
TI-AM TRIMIS GHIOCEI CA SA-TI MURMURE EI,CAT DE MULT TE IUBESC!






Mi-as fi dorit sa pot dedica cu adevarat dragostea mea iubitei mele maicute,pe care am adorat-o,divinizat-o.........
din pacate pentru mine nu mai e, nici ea,nici soacra mea,am ramas doar cu un gol imens in sfletul meu ,de 10 ani ii vorbesc ,le vorbesc,si stiu ca m-asculta si sunt ingerii mei pazitori,de acolo ,de Sus!




Si pentru ca o iubesc pe mama mea si am mostenit de la ea dragostea imensa pentru Copii,eu avand 3 frati,dragostea pt.tot ce e frumos in jurul meu,..

.AZI,inconjurata de dragostea celor 3 copilasi ai mei,si insarcinata cu cel de -al 4 lea copil,in luna a 4 a,ma bucur la maxim de fiecare clipa langa ei,le daruiesc dragostea mea si le sunt cel mai bun prieten,...

pentru ca SUNT CEI MAI FERICITI COPILASI DE PE PAMANT au dorit sa faca un dar ,cel mai frumos dar,de la copilasii mei-impreuna cu mine si pentru mine si toate mamicile
LA MULTI ANI DE 8 MARTIE-PT MINE SI TOATE MAMICILE-

SURPRIZA-EU SI COPILASII MEI...

Nu e zi sa nu fiu rasfatata cu ,,TE IUBESC ,MAMICO!ESTI CEA MAI FRUMOASA,ESTI SUPER MAMA MEA!..''







UN DAR DIN INIMA MEA,pt. toate mamicile din lume!

Eu,cu emotii,cu toata dragostea mea ,

MAMA ,DOAR MAMA-

DRAGOSTE DE MAMA-





8 MARTIE 2009-ASTAZI E ZIUA TA!LA MULTI ANI,DIN INIMA MEA!


O ZI FRUMOASA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu