miercuri, martie 25

O FLOARE DIN INSULA RAI PT.ION DOLANESCU-M-AM NASCUT LANGA CARPATI-



ACEEAŞI FLOARE
de Adrian Paunescu
O floare din lumea de sus,O floare din insula Marte,
O floare a căilor moarte.

Ea are petalele lungi,Suflînd ai să poţi să le smulgi,eu flori nu prea ştiu,
Sînt un grădinar damblagiu.
Nu ştiu - trandafir, liliac ,Pe toate ca tine le fac,
Pe toate le-aduc la un fel ,Lalea, trandafir, ghiocel. O floare a vieţii vecine
Şi care miroase a tine.
MAESTRE, pe prispă tu ai\O floare din insula Rai....


un gand bun si toate florile din lume celui pe care nu-l voi uita niciodata,
MINUNATUL MAESTRU ION DOLANESCU,

DUMNEZEU SA-L IERTE!

MA BATE VANTUL, MA BATE-ION DOLANESCU


am amintiri extraordinare,dintr-o emis.
,, Tonomatul DP2-TVR2,unde ,dupa o emis,i-am pus pozele pe
GALERIA FOTO-GARSONIERA LUI MARUTA, http://www.garsonieraluimaruta.ro/forum/viewtopic.php?f=8&t=1455&st=0&sk=t&sd=a&sid=543ea1f8f7ee7f8af75efa9530c223be&start=60
.. a fost o surpriza minunata pt dansul si mi-a multumit mult pt efort!

o bucurie imensa pt mine,sa stiu ca pot sa-i fac un dar de ziua dansului,amintiri minunate ,lacrimi de fericire atunci!!!

MAESTRE NE E DOR DE TINE....NU TE VOM UITA NICIODATA....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu