joi, noiembrie 13

SFINTII ARH.MIHAIL SI GAVRIIL!



Acatistul Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil
Vezi mai multe video din Evenimente »
ma bucur sa revad imagini dragi,cu SFINTII ARHANGHELI MIHAIL SI GAVRIIL,
cu emotie imi amintesc de biserica unde am lucrat in aceasta vara,alaturi de sotul meu!
anul acesta am incheiat un proiect drag,pictura,restaurarea bisericii Sf.Arh.Mihail si Gavriil,din jud.Bc,eu si sotul meu doar,
o biserica imensa,sambata am avut marea onoare de a fi prezenti la HRAMUL BISERICII!
suntem fericiti,eu, sotul meu si copilasii, care ne-au fost aproape zi de zi,cu greul fiecarei zile de munca ,de dimineata pana noaptea sau a doua zi dimineata,........pentru ca am lasat ceva frumos in urma noastra,
suntem fericiti ca am lasat in urma noastra 300 de oameni fericiti, ca au o biserica frumoasa si dupa 80 ani, interiorul bisericii,care a fost cumplit de negru ,de afumat ,de stricat,cu crapaturi in peretii imensi ,de peste 60cm in unele locuri,....!
noi am venit cu multe picturi noi,imbunatatiri,am pictat Cafasul,cu peste 90 sfinti,e superba!acum arata ca si noua,dar am pastrat stilul picturii in ulei,facuta,in anii 1928-1938 de catre prof.pictor Theodor Zarma
mai au de zugravit exteriorul,de facut ocnitele,si e gata complet,pictura in ulei,pregatita pt. inca ani multi!


eu si copilasii mei-28.04.07

doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu