miercuri, noiembrie 5

NICIODATA SA NU UITI DE INIMA TA!


Epilog-VAMA VECHE


Celor care cred ca lumea asta cu iubire va scapa
Celor care cred ca Dragostea va mai schimba ceva
Le vom cinta, le vom cinta le vom spune asa:

Nimeni n-o sa iti explice ce e Dragostea
Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla
Si atunci sa nu uiti de inima ta

Binele si Rau-n jurul tau se vor juca
Lumea asta moarta va-ncerca sa-ti fure dragostea
Niciodata sa nu uiti de inima ta

Celor care cred ca Visele nu pot muri,
Celor care stiu ca Ura nu naste copii
Le vom cinta, le vom cinta le vom spune-asa

Nimeni n-o sa iti explice ce e Dragostea
Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla
Si atunci sa uiti de inima ta

Binele si Rau-n jurul tau se vor juca
Lumea asta moarta va-ncerca sa-ti fure Dragostea
Niciodata sa nu uiti de inima ta



felicitari Tudor!

cu melodia asta am invatat sa iubesc VAMA VECHE!

si ca sa ajung la favorita mea,Angela Similea ,ca o replica la Epilog,

NU VOI PLANGE NICIODATA PENTRU DRAGOSTE!




Angela Similea - Nu voi plange niciodata
Vezi mai multe video din Muzica »

2 comentarii:

  1. am dat "din greseala" peste acest blog si as dor sa spun ca imi place foarte mult... iar legat de piesa NICODATA SA NU UITI DE INIMA MEA... mi-a placut si mie foarte mult... si inca imi place, dar nu stiam cine o canta :(
    asa ca datorit acestui blog am gasit-o
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur de vizita edith,

    da,superba melodia,si cu un mesaj al versurilor extraordinar,de aceea le-am si atasat!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere